1- پرداخت اقساطی اسنپ پی چیست؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی یکی از روش‌های پرداخت است که برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ فعال می‌شود.  با استفاده از اعتبار اقساطی می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه داشتن موجودی، از این فروشگاه‌ بدون بهره و کارمزد خرید کنید و بدون نیاز به هیچ گونه ضمانت و وثیقه‌ای هزینه آن را به صورت ماهانه از طربق اپلیکیشن اسنپ (بخش سرویس اعتباری) تسویه کنید. لازم به ذکر است یک تا دو روز کاری بعد از ثبت سفارش ، مرسوله شما ارسال میشود پس الان بخر بعدا پرداخت کن!

۲- چطور می‌توانم از روش پرداخت اقساطی اسنپ‌پی استفاده کنم؟

پرداخت اقساطی اسنپ‌پی ۴ مرحلهٔ ساده دارد:
۱- محصولات مورد نظرتون را به سبد خرید اضافه کنید و در مرحلهٔ پرداخت، گزینه پرداخت اقساطی اسنپ‌پی را انتخاب کنید.

۲- شماره موبایلی که با آن در اسنپ‌پی ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.

۳- کد تأییدی که می‌فرستیم را وارد کنید.
۴- با پرداخت قسط اول ( یک چهارم کل مبلغ فاکتور )خریدتان نهایی می‌شود.

۳- من دسترسی به سرویس اعتباری ندارم، چطور می‌توانم سرویس اعتباری اسنپ‌پی را فعال کنم؟

امکان فعال‌سازی سرویس اعتباری در حال حاضر برای کاربران واجد شرایط اسنپ‌پی وجود دارد. برای فعال‌سازی، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید،پس از فعال‌سازی قراردادی بین شما و اسنپ‌پی منعقد می‌شود.

همچنین امکان فعالسازی و دریافت اعتبار موقع خرید از طریق فروشگاه نیموشاپ را نیز وجود دارد.(البته باید کاربر اسنپ باشید و از امکانات آن مانند سرویس درخواست خودرو، سوپر مارکت، غذا و… استفاده کرده باشید) 

اطلاعات شما در لحظه بررسی می‌شود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار می‌گیرید و می‌توانید خریدتان را نهایی کنید. در صورت خوش حسابی هر ماه میزان اعتبار شما افزایش خواهد یافت.

۴- در اسنپ‌پی حساب ندارم. می‌توانم موقع خرید ثبت‌نام کنم و اعتبار بگیرم؟

بله! می‌توانید حین خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با وارد کردن شمارهٔ موبایلی که با آن در اپلیکیشن اسنپ حساب کاربری دارید و ارائه کد ملی متعلق به صاحب خط در اسنپ‌پی ثبت‌نام کنید.

اطلاعات شما در لحظه بررسی می‌شود و در صورت تأیید، همان موقع اعتبار می‌گیرید و می‌توانید خریدتان را نهایی کنید. در صورت عدم تایید امکان خرید اقساطی را ندارید و در صورت استفاده از اسنپ بعد مدتی واجد شرایط خواهید بود. جهت پیگیری میتوانید با پشتیبانی اسنپ پی تماس بگیرید: 02196862220

 ۵- سرویس اعتباری اسنپ‌پی برای من فعال شده است، آیا برای خرید اقساطی باید مجددا ثبت نامی انجام دهم؟

اعتبار اقساطی برای کاربران واجد شرایط و خوش حساب اسنپ‌پی به صورت خودکار فعال می‌شود و نیازی به فعال‌سازی مجدد ندارد. برای مشاهده میزان اعتبار میتوانید وارد سوپر اپلیکیشن اسنپ شوید و گزینه سرویس اعتباری را بزنید، انجا میزان اعتبار اقساطی را خواهید دید.

۶- چگونه می‌توانم اقساطم را تسویه کنم؟

در صورت پرداخت با استفاده از اعتبار اقساطی قسط اول در لحظه خرید تسویه شده و برای بازپرداخت سه قسط آتی، در پایان هر ماه یک صورت‌حساب برای‌تان صادر می‌شود. برای تسویه‌حساب، به صفحه اصلی سوپر اپلیکیشن اسنپ بروید و روی آیکن «سرویس اعتباری» بزنید، بعد از دیدن صورت‌حسابتان در قسمت بدهی‌ها، روی دکمه پرداخت بزنید. با ورود به درگاه بانکی می‌توانید حسابتان را تسویه کنید. مهلت تسویه‌ حساب پایان هر ماه است، اما نگران نباشید، برای راحتی شما امکان پرداخت بدون جریمه دیرکرد تا  روز پنجم ماه وجود دارد. 

۷- اگر مبلغ سفارشم از موجودی اعتبار اقساطی‌ام بیشتر بود چکار کنم؟

در این صورت نمی‌توانید از اعتبار اقساطی  برای پرداخت مبلغ سفارش‌تان استفاده کنید. به زودی  امکان پرداخت بخشی از هزینه با اعتبار اقساطی اسنپ‌پی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

۸- آیا برای استفاده از پرداخت اقساطی اسنپ‌پی محدودیتی وجود دارد؟

شما می‌توانید به اندازه کل موجودی‌تان که در صفحه اصلی برنامه (بخش سرویس اعتباری در اپلیکیشن اسنپ) قابل مشاهده است، به صورت اقساط خرید کنید. تنها کافی است:

  •  کالا یا کالاهای شما امکان خرید اقساطی را داشته باشند. 
  •  سفارش شما (مجموع سبد خریدتان) از حداقل مبلغ تعیین شده کمتر نباشد. (حداقل مبلغ تعیین شده برای خرید اقساطی  ۵۰ هزار تومان است و نمی‌توانید کالایی به مبلغ ۴۵ هزار تومان را به‌صورت اقساطی بخرید.) 
  •  موجودی اعتبار اقساطی‌تان برای خرید کالا کافی باشد.

9- سفارش را ثبت کرده و قسط اول پرداخت کردم، چه زمان ارسال میشود ؟

سفارش شما بعد از پردازش در انبار ( حداکثر دو روز کاری) تحویل اداره پست میشود و بعد از ارسال کد مرسوله برایتان پیامک میشود. در صورتی که تهران هستید امکان ارسال با پیک را داریم( زمان تسویه گزینه پیک موتوری انتخاب کنید؛ اما هزینه پیک بعهده مشتری است و بسته به فاصله قیمت متغیر است)

10- لغو سفارش و روال بازگشت وجه به چه صورت است ؟

اگر به هر دلیلی قصد لغو سفارش را دارید، باید با پشتیبانی در میان بگذارید با اقدامات لازم را انجام دهند. هزینه پرداختی شما( معادل یکچهارم فاکتور که بعنوان قسط اول واریز کردید) ظرف یک هفته کاری توسط اسنپ پی به شما عودت داده میشود. و الباقی بعد از لغو به اعتبار شما افزوده میشود. و سه قسط دیگر از برنامه اسنپ پی شما حذف میشود. در صورت عدم حذف با پیشتبانی تماس بگیرید.